Pastrarea masei musculare: 6 lucruri pe care trebuie sa le stiti

Pentru cei dintre voi care au muncit din greu pentru a pierde grasimea si a se pastra in forma, s-ar putea sa va faceti griji cu privire la pierderea muschilor in timpul procesului.

Pentru a preveni acest lucru, exista anumite lucruri pe care le puteti face care va vor ajuta sa obtineti rezultatele dorite. Iata cinci lucruri pe care trebuie sa le stii daca vrei sa pierzi grasime in timp ce iti pastrezi masa musculara.

Programati timpul de recuperare

Daca te antrenezi de mai multe ori pe saptamana, trebuie sa acorzi corpului tau suficient timp pentru a se recupera intre sesiuni. Acest lucru este deosebit de important daca faci antrenamente intense si mananci mai putine calorii. Desi poate fi greu sa iei lucrurile cu usurinta, trebuie sa intelegi ca a face prea mult exercitiu poate face mai mult rau decat bine. Trebuie sa evitati supraantrenamentul si sa va feriti de planurile de antrenament care au potentialul de a va rani sau de a va epuiza. Zilele de odihna sunt importante, asa ca daca te impingi la limite, ai putea ajunge sa ratezi antrenamentele si acest lucru poate ingreuna mentinerea masei musculare.

Obtineti Suficiente Proteine

Pe masura ce imbatranesti, s-ar putea sa-ti faci griji cu privire la pierderea masei musculare. Prin urmare, trebuie sa consumati o multime de proteine. Acest lucru poate fi dificil pe masura ce imbatranesti, in special pentru barbatii care sufera de rezistenta la anabolic. Asigurati-va ca mancati o multime de oua, carne si lapte, deoarece acestea sunt surse excelente de proteine. Pentru cei care sunt vegetarieni sau vegani, exista multe alternative pe baza de plante pe care le puteti incerca. Proteina este elementul de constructie al muschilor tai, asa ca trebuie sa mananci cantitati adecvate pentru a-ti mentine masa musculara.

Mananca bine

Desi s-ar putea sa credeti ca este suficient sa mancati mai multe proteine ​​pentru a pastra masa musculara, trebuie sa obtineti si alimentatia potrivita. Asigurati-va ca dieta dumneavoastra este mentinuta diversa, colorata si fara exces de grasimi si zahar. De asemenea, trebuie sa bei multa apa pentru a te mentine hidratat, deoarece acest lucru poate ajuta si la pastrarea masei musculare.

Relaxeaza-te si dormi suficient

Intelegem cu totii cat de crucial este un somn bun pentru bunastarea noastra fizica si emotionala. Cu toate acestea, atunci cand vine vorba de mentinerea masei musculare, odihna este mai importanta ca niciodata. Pe masura ce dormi, corpul tau are sansa sa se reconstruiasca si sa se repare. Hormonii precum hormonul uman de crestere si testosteronul functioneaza in timp ce dormi. Terapia cu testosteron este conceputa pentru a preveni pierderea musculara. Lipsa somnului poate impiedica cresterea si performanta musculara. Daca ai dificultati sa dai din cap, multe lucruri te pot ajuta. Acestea includ intrarea intr-o rutina de somn, eliminarea distragerilor si incercarea de tehnici de relaxare inainte de a urca sub paturi.

Imbratiseaza antrenamentul de forta

Cand te antrenezi, este timpul sa scoti ganterele de praf si sa te blochezi in antrenamentul de forta. Antrenamentul de forta este o componenta vitala a dezvoltarii musculare. Exista o multime de exercitii pe care le puteti incerca, care se adreseaza tuturor nivelurilor de indemanare. Chiar si exercitiile simple, cum ar fi genuflexiuni, trageri si flotari, pot face o diferenta reala si va pot ajuta sa pastrati masa musculara. Pentru a obtine rezultatele dorite, ar trebui sa lucrati la antrenamentul de forta de cateva ori pe saptamana.

Fii activ

Desi poate parea evident, sa fii activ si sa ramai pe picioare este imperativ pentru pastrarea masei musculare. Pe masura ce inaintati in varsta, poate doriti sa luati lucrurile mai usor. Cu toate acestea, incetinirea si nu antrenamentul la fel de des va duce la pierderea masei musculare. Desi poate fi dificil sa faci acest lucru, a ramane activ si a face exercitiile regulate o prioritate este cheia pentru mentinerea masei musculare si pentru a ramane pozitiv.

Oricare ar fi obiectivele tale de fitness, este posibil sa-ti pastrezi masa musculara, atata timp cat respecti toate sfaturile de mai sus.